رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

عنوان طرح: پیشنهاد نامگذاری روزهای اول تا ششم ذی الحجة هر سال به عنوان «هفتة پیوندهای آسمانی»

مقدمه: آمده است که حضرت رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) در یکی از روزهای اول یا ششم ذىالحجه، حضرت زهرا (سلام الله علیها) را به عقد حضرت علی (علیه السلام) درآورده است. لذا با عنایت به جهت گیری درست و منطقی مسؤولین کشور در خصوص تسهیل ازدواج جوانان، به منظور نیل به اهداف زیر این پیشنهاد تقدیم مىگردد. امید است مسؤولان محترم با در نظرگرفتن بررسىهای کارشناسی مورد نیاز این پیشنهاد را در جهت اهداف مطرح شده، مفید دانسته، اقدام شایسته و بایسته به عمل آورند.

اهداف:

  کمک به گسترش فرهنگ ازدواج در جامعه، و تعمیق آثاری که این امر پسندیده و سفارش شده از سوی اسلام داراست.

  ایجاد یک موقعیت زمانی مناسب برای شرکت عمومی آحاد جامعه در یک جشن و سرور مقدس و افزایش روحیه شادی و امید در آنان به ویژه جوانان.

  تعمیق محبت اهل بیت(س)، خصوصا حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در میان مردم به ویژه جوانان به واسطة همزمانی این ایام باشکوه با تصمیم و اقدام آنان به شرکت در این امر خیر.

  تبدیل یک مراسم فردی و متفرق به یک اتفاق ملی و ایجاد امکان بهره گیری از آن در جهت وحدت ملی.

  ایجاد انگیزه در جوانان و خانواده های آنان در استفاده از این موقعیت برای ازدواج، و برنامه ریزی سالانه به منظور بهره بردار از هفتة مزبور در سالهای آتی.

  جهت دهی به کمک ها و حمایت های دولتی، خصوصی، و مردمی از مقولة ازدواج و از خانواده هایی که به خصوص در این هفته تشکیل مىشود.

  جهت گیری فعالیت های فرهنگی، هنری، تبلیغاتی، انتشاراتی، رسانه ای، رادیویی، تلویزیونی، سینمایی، نمایشی، و… توسط سازمان ها، و واحدهای دولتی، خصوصی، ملی، و مردمی متناسب با این هفته.

  مقابلة عملی با تبلیغات دشمنان که خمودگی و غمزدگی ملت ایران را القا مىکنند و آن را از نتایج حکومت دینی اسلامی برمىشمارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی