رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

شما که فیلمنامه تان به اتمام رسیده  و به سرپنجه همت خود ریزه کاریهای زیادی را در تمامی صفحات فیلمنامه تان از خود به جای گذاشته اید و وقت زیادی را صرف کرده اید و مطمئن هم هستید که به بهترین شکل ممکن آن را به پایان برده اید، و چندین بار از روی آن بازنویسی کرده اید تا به نتیجه دلخواه دست یافته اید و هنوز هم بخش زیادی از لوازم التحریری که از فروشگاه خریده اید روی میزتان باقی مانده است، اکنون به باز شدن دریچه هایی از امید نیاز دارید.

حالاست که باید برای مدتی کار منشی تان را خودتان به عهده بگیرید و خودتان بازاری برای فروش فیلمنامه تان بیابید. بنابراین ابتدا باید بازارفروش فیلمنامه تان را بشناسید و متوجه شوید که فیلمنامه تان را بهتر است به کجا ارائه کنید. آیا مثلا به استودیوی بزرگ فیلمسازی دیزنی، کلمبیا، یا فوکس قرن بیستم؟ خیر! هیچکدام. شما باید بازاری را پیدا کنید که شما را بپذیرد. مثل یک تهیه کننده خصوصی و مستقل. این می تواند بازار هدف شما باشد. تهیه کننده  شخصیت شناخته شده ای دارد که فیلمنامه های مختلفی را مطالعه می کند و بین آنها بهترین ها را انتخاب می نماید و برای  رسیدن به یک نتیجه قابل قبول آن را با بعضی دیگر از هنرمندان در میان می گذارد، آنگاه اوست که فیلمنامه شما را در صورت توافق به یک استودیوی بزرگ پیشنهاد می دهد.

در هالیوود هزاران تهیه کننده جزء هستند که تمام وقت یا پاره وقت فیلمنامه های رسیده را  کلمه به کلمه می خوانند و پس از دسته بندی آنها را به شرکت های اصلی تولید فیلم ارائه می دهند. شرکتهای بزرگ فیلمسازی  که فیلم ها و برنامه های تلویزیونی زیادی را  برای زمان خاصی برنامه ریزی کرده  و نیاز دارند.  این تهیه کنندگان جزء نماینده فیلمنامه نویسان مبتدی یا ناشناخته هستند.

معمولا هر شرکت معتبر و بزرگ تولید فیلم فرد یا افراد مشخصی را دارد فیلمنامه های رسیده را می خوانند. آنان در بعضی اوقات نمی دانند فیلمنامه ای که قرار است بخوانند متعلق به کیست. در این مواقع این افراد معمولا از خواندن فیلمنامه ای با نویسنده ناشناخته امتناع می کنند، چون اولا فیلمنامه های زیادی دارند که باید بخوانند و فرصتشان اجازه خواندن فیلمنامه فرد ناشناس را نمی دهد، ثانیا از اینکه روزی نویسنده ای پیدا شود بر سر مالکیت این فیلمنامه اقامه دعوی کند می ترسند. برای آنها پاسخ دادن به نویسنده ای که از طرق قانونی ادعا کند که مثلا فیلمنامه فیلم سینمایی "روز استقلال" را که مربوط به تهاجم بیگانگان است را از من دزدیده اند، خیلی سخت است.

پس چگونه باید به شرکت های معتبر فیلمسازی و کارکنانشان دست پیدا کرد؟ برای فیلمنامه نویسان ناشناخته لازم است برای این کار از طریق یک نماینده عمل نمایند. هرچند بعضی تهیه کنندگان فیلمنامه های شما را اگر علامت حق مالکیت شما را بر آن ببینند مطالعه می کنند (چون این علامت نشان می دهد که فیلمنامه از کسی سرقت نشده است) اما باز هم مثل وقتی که یک نماینده معتبر آن را ارائه دهد نمی شود. مثلا اگر مشکلی پیش بیاید آنها با نماینده شما تماس می گیرند، این تماس ممکن است فیلمنامه شما را در موقعیت خوبی برای فروش بگذارد. ولی شما نمی توانید با کسی که فیلمنامه شما را می خواند ارتباط برقرار کنید. البته به ندرت این امکان هم هست که او با شما هم تماس بگیرد و به گونه ای  شما را همانند یک تهیه کننده در جریان مسایل فیلمنامه قرار دهد (که این خیلی خوشحال کننده است) اما معمولا چنین اتفاقی نمی افتد. چون ممکن است حتی مسئول مطالعه فیلمنامه ها در یک استودیوی کوچک هم به خاطر ناشنس بودن شما فیلمنامه تان را از دور خارج کند (چه رسد به یک شرکت بزرگ) و حتی به این نکته هم توجهی نکند که شما ممکن است از فاصله ای بسیار دورتر از هالیوود یا نیویورک  و به امیدی فیلمنامه تان را برای آن شرکت ارسال کرده اید.

این است که: فیلمنامه نویسان تازه کار از اول هم باید دقیق عمل کنند. یک فیلمنامه نویس موفق هرچند هم مبتدی باشد اجازه نمی دهد هیچکس با فیلمنامه مثلا 120 صفحه ای او شانسی برخورد کند، چرا که ممکن است این کار به متوقف شدن فیلمنامه اش منجر شود که هیچگاه ساخته نشود.

نوشته: دورانت ایمبودن - برگردان فارسی: مهدی عظیمی

نظرات (۵۳)

سلام من یک سریال نوشتم و دو سال روش کار کردم...موضوع خیلی خیلی جدید هست مخصوصا توی این سریالهایی که جدیدا پخش خانگی میشه..روی کلمه به کلمه اش وقت و انرژی صرف شده...نگارشش هم به صورت حرفه ای در نسخه اسپک تمام کردم....دومین کارمه ولی اولی رو هنوز وقت نکردم نگارش و ویرایش کنم ...این دومی آماده فروش و تبدیل به نسخه تولیدی هست....از تهیه کنندگان محترم خواهش میکنم وقت بزارن ...واقعا ارزش خوندن داره.چون توی این موضوع با این همه توجه به شخصیت پردازی خیلی کم پیددا میشه...

سلام یه راهی بگین بشه تهیه کننده پیدا کرد برا فروش فیلمنامه هامون ممنون

سلام من افشار احمدی هستم و در استان خوزستان زندگی میکنم .  من یه  فیلمی ساختم به نام دختر شیطان دو من که صحنه های بسیار زیبایی میتوان از آن ساخت من میخواهم این فیلمنامه را بفروشم ولی نمیتوانم شماره آقای قربان محمد پور را پیدا کنم   لطفا به من کمک کنید و با این شماره تماس بگیرید۰۹۹۴۵۶۷۲۸۵۲

با سلام ، من یک فیلمنامه ی کامل سینمایی ذارم ، که ژانرش علمی - تخیلی است و هزینه ی ساخت معقولی داره .

جهت معرفی نوشتم . 

سلام و درود 

ممنون از راهنمایتون

من چندتا فیلمنامه دارم و یه طرح فیلمنامه

ولی نمیدونم چطوری با فیلمساز تماس بگیرم.

خیلی پیگیرم ولی کسی جوابگو نیست

مثلا یه طرح کمدی دارم واسه آقای قاسم خانی 

واسشون دایرکت کردم ولی پاسخگو نیستن

چطوری پیداشون کنم

با سپاس از شما

 

  • فیلم نامه نویس هستم
  • سلام خسته نباشید من یک فیلم نامه نوشتم و میخوام ان را به فروش برسونم ولی کسیو نمیشسناسم فیلم نامه خیلی خوبه و مطمنم هر کسی این فیلم نامه رو خوند قبول میکنه من مطمنم که فیلم نامه خوبی نوشتم چون هر کی از دوستام میپرسه چه طور فیلمی نوشتی خلاصشو که میگفتم میگفتن وای چه قدر قشنگ نوشتی من اگه اون شغل بودم فیلم ترو میخریدم واقعا خیلی فیلم نامه خوبی هست از دست ندید تماس بگیرین تا در موردش براتون توضیح بدم مجبوری نیست سلیقه همه هم یکی نیست ولی حداقل خلاصشو گوش کنین واقعا فیلم نامه خیلی خوبی هست از دست ندید 09010921463

    سلام خسته نباشید.

    فیلمنامه ام را در بانک سینما ثبت کردم و به نام خودم زدم.حالا چگونه با یک تهیه کننده قرار داد ببندم؟آیا حال که فیلمنامه ام ثبت شده ممکنه بعضی از تهیه کنندگان خودشان با من تماس بگیرند

  • افسانه کیوانی
  • سلام ببخشید من یک فیلمنامه از زندگی خودم نوشتم چند سال پیش شوهرم منو با قمه سلاخی کرد من مدت پانزده دقیقه مردم وزنده شدم برای این ادعا هم هم مدرک دارم هم شاهد دوست دارم این فیلم نامه منو به صورت فیلم در بیارید ممنون 09013326487

     

    سلام.الان راه حل چی شد؟؟؟کسی ما رو نمیشناسه

  • محمدرضا قربانی
  • سلام من یک فیلمنامه تاریخی و تخیلی مربوط به سال های ۴۸۶تا۴۶۶ نوشته ام . این داستان مربوط به پسر فرماندهٔ لشکر پارسی است و سرگذشت زندگی پسر فرماندهٔ لشکر پارسی را روایت می‌کند...

    آیدی تلگرام : mmdrzagh@

    سلام من نویسنده هستم اهل همدان.

    چرا استان همدان کانون یا سایتی راه اندازی نمیکنه که عزیزان نویسنده ایده ها و استعدادهاشون رو اونجا ارائه بدن؟

    من شخصا چندین بار سینمای جوان همدان و حوزه سرزدم. اما بهم گفتن فقط،کارکوتاه میپذیریم. پس تکلیف کار بلند و فیلم و سریال چی میشه؟ حیفه بخدا. عزیزانی که توی شهرستان هستن کجا به چه نحوی فیلمنامه هاشون رو ارائه بدن؟تورخدا منوراهنمایی کنید. ۱۵ ساله دارم فیلمنامه مینویسم. توی همه سایتها پیام گزاشتم. همه جا سرزدم. اما موفق نشدم ایده هام رو جایی،ارائه بدم. کم کم دارم از نوشتن زده میشم. حدااقل کارگردان یا تهیه کننده ای به ما معرفی کنید. ممنون میشم از طریق ایمیل راهنماییم کنید... مم منتظر پاسخ شما عزیزان هستم. ممنونم و سپاسگزار

    سلام

    هی میگین چطوری فیلمنامه تونو بفروشین.

    هی این جمله رو تکرار میکنین.

    من شخصا به صد تا سایت ثبت نام کردم و راهنمایی خواستم. هیچکی جواب نمیده. بابا این روزا هر کی بفکر کار خودشه بقرآن. خب یه تههیه کننده معرفی کنید جای اینکه فقط،میگید نظر بدید. چقدر نظر بدیم. پس کی وقت کنیم فیلمنامه بنویسیم؟؟؟

    اگه سرکاریه بگید کلا دیگه سر نزنیم به سایت.. من هر موقع با هزار امید،و ارزو میام یه جوابی برای سوالم داده باشین، ولی دست از پا دراز تر برمیگردم. بابا پیر شدیم رفت بخدا... یا ایها الناس یکی راهنمایی کنه . یکی یه تهیه کننده واسه من پیدا کنه. کم کم دارم نا امید میشم دست از نوشتن بکشم. هر چی مینویسم فقط بایگانی شده. به جایی ام نرسیدم. جون مادرتون یه ایمیل بزنین به من بگین زنده این لااقل. بگین که کرونا نگرفتین. والا من  که افسردگی گرفتم بس که دپرس شدم پشت این سایتا😂😂😂

    توروخدا یکی ام مارو ادم حساب کنه بهمون پیام بده بگه "سلام چگونه میشه با شما تماس گرفت؟"

    حسودیمون شد والا😞😞😉😉😋

    سلام من یه چند فیلم نامه دارم همشون کمدی هستش و می خوام به فروش برسونم برای فیلم نامه ها با من تماس بگیرید ۰۹۳۳۷۶۵۲۱۰۰

    سلام

  • سید حامد طاهری
  • باسلام . بنده به ایده یا بهتر بگم یه داستان واقعی دارم که مخصوص فیلم نامه ست و شک ندارم اگه درست ساخته و پرداخته بشه ، تو جشنواره مقام میاره‌.یه ماجرای واقعی که اتفاقا بحث داغ روزه. این داستان خیلی محترمانه کنایه میزنه به کسانیکه دارن مملکت و خاک مملکت و میفروشن . ماجزا توی نقطه صفر مرزی اتفاق افتاده که .... اگه کسی مایل و مشتاق به همچین سوژه داغی هست لطفا به این شماره تماس بگیره 09161612181

  • زینب کریمی
  • سلام من زینب کریمی هستم یه فیلمنامه نوشتم که۱۲ صفحه است و ترسناک درمورد یه دختره که توسط پدرش کشته شده این نامه رو میخوام بفروشم با قیمتی مناسب من در چهارمحال بختیاری در شهر لردگان زندگی میکنم و ۱۲ سال سن دارم شماره تلفن ۰۹۱۶۷۳۹۲۳۲۰یا۰۹۱۳۶۰۶۱۵۹۲

  • آتوسا محمدپور
  • سـلام به همه دوستان و استادانی که دیدگاه منو خوانش میکنند  

    سنـاریو طرح زدم که ژانر : اجتماعی، خانوادگی ،معمایی،کمدی 

     

    موضوع: تبعیض جنسیتی فرزند شرح میده

     که این روزا واقعا خبرهای بد و ناگواریی در این مورد به گوش میرسه 

     

    برای صحبت راجب سناریو (فیلمنامه) و فروش آن و... 

    در اینستاگرام به ایدی زیر پی ام بدید 

    @atusa.mohammadpour

    یا با بنده تماس بگیرید 

    09056779461

     

    محمدپور 

     

    روزگار خوش🌞

  • آتوسا محمدپور
  • سـلام به همه دوستان و استادانی که دیدگاه منو خوانش میکنند  

    سنـاریو طرح زدم که ژانر : اجتماعی، خانوادگی ،معمایی،کمدی 

     

    موضوع: تبعیض جنسیتی فرزند شرح میده

     که این روزا واقعا خبرهای بد و ناگواریی در این مورد به گوش میرسه 

     

    برای صحبت راجب سناریو (فیلمنامه) و فروش آن و... 

    در اینستاگرام به ایدی زیر پی ام بدید 

    @atusa.mohammadpour

    یا با بنده تماس بگیرید 

    09056779461

     

    محمدپور 

     

    روزگار خوش🌞

  • محمد مهدی زارع
  • سلام من یه فیلم‌نامه نوشتم که خیلی وقته دارم روش کار میکنم خیلی به این در و اون در زدم اما کسی رو پیدا نکردم در شیراز که روی کار من یه حرکتی بزنه ژانر فیلمنامه پلیسی جنایی هست اما جلوه های ویژه زیادی نداره و نیازی به بدلکار هم نیست من هنرجوی رشته بازیگری هم هستم خیلی زحمت کشیدم پای این فیلنمامه من اصلا به دنبال پول نیستم من فقط به دنبال رزومه ی این کار هستم آخه خیلی کار توپی میشه من حتی تلاش کردم که به صورت کتاب چاپش کنم اما نشد من از شیراز هستم و این شماره ممنون میشم تماس بگیرید

    09371359121 

    با سلام خدمت همه عزیزان

    من یه پسر 18 ساله هستم که حدود چهار فیلمنامه ترسناک و عاشقانه که به بهترین شکل ممکن نوشته شده .

    تا الان هم یه فیلمنامه برای تئاتر فروش رفته و سه فیلمنامه دیگه باقیست .

    09100978403-09387252243

    به یک عددخانم هم برای کار تئاتر نیاز مندیم و این کار با حقوق عالی پیشنهاد می شود .

     

    سلام .بنده حقیر فیلمنامه نویس و چند جایزه در همین خصوص در جشنواره های منطقه ای دارم.فیلمنامه های کوتاه جایزه گرفته ای واسه فروش دارم که دوستان در صورت تمایل در خدمتم.ضمنا ارائه فیلمنامه به سفارشات عزیزان انجام میشه

    ۰۹۱۳۰۰۷۸۵۳۲

  • رضاکیانی مهر
  • سلام.فیلمنامه ای که چندسال وقتمو گذاشتم و بسیار پرفروش خواهد بود در ایران.ازبیان جزییات معذورم.لطفا برای خریدار وسرمایه گذاری تهیه کننده تماس بگیرید.ممنون میشم.۰۹۳۷۴۰۵۸۹۰۲.خواهی دید که حرف تا عمل م بسیار جدیست

  • رضاکیانی مهر
  • سلام.فیلمنامه ای که چندسال وقتمو گذاشتم و بسیار پرفروش خواهد بود در ایران.ازبیان جزییات معذورم.لطفا برای خریدار وسرمایه گذاری تهیه کننده تماس بگیرید.ممنون میشم.۰۹۳۷۴۰۵۸۹۰۲.خواهی دید که حرف تا عمل م بسیار جدیست

    با سلام چند فیلم نامه با موضوعات مختلف دارم که از واقعیت الهام گرفته شده است. برای فروشش اگه میتونید کمک کنید 

  • محمد احمدپور
  • سلام.من یک فیلمنامه ی آس دارم که فیلمنامه ابدو یک روز در برابرش هیچ به حساب میاد و دنبال سرمایه گذار میگردم.۰۹۹۰۷۶۷۹۰۵۶

    فیلمی رو نوشتم میخواستم بفروشم 

  • مهدی رضایی
  • سلام من ۱۸ سالمه از شهر اراگ یه فیلمنامه دارم با یک موضوع اجتماعیه جذاب نمی دونم چه کار کنم باید اونو به کجا تحویل بدم؟ چطور بفروشمش؟
    باسلام خدمت همه مردم عزیز کشور من فیلمنامه دار به اسم پسر هندی میخام بفوشمش 09380300844
    سلام روزتون بخیر حالا که به نظرات مردم توجه میکنم می فهمم که خیلی ها مثل من سرگردونن چونکه من  هنوز 12 سالمه و از این جور چیزا چیزی نمی فهمیدم حالا که رفتم تو سایت ها فهمیدم چه خبره حتما بین این همه افراد که آرزوی نویسندگی رو دارند من چیزی نیستم ببخشید وقتتون رو گرفتم
    سلام من یه فیلمنامه دارم چطورمیتونم بفروشمش فیمنامم بلند وجالب هست 
    سلام من یه فیلمنامه دارم چطورمیتونم بفروشمش
    سلام
    بنده یه ایده دارم برای فیلمنامه
    «یه لات با وجدان که عاشق میشه وادامش خیلی جالبتر میشه»
    arshinfaizi@gmail.com
    09194573208

    فیلم نامه برای فروش با مضمون سیاسی واجتماعی 09108846269
    خوب الان تهیه کننده از کجا پیدا کنیم
  • یوسف شعبانی
  • سلام دوستان یک نفر منو راهنمایی کنه من دوتا فیلم نامه دارم یکی درام و یکی اکشن نزدیک سه سال رو اینها کار کردم چطور میتونم اینها رو بفروشم دارم رو میشه داخل ساخت ولی اکشن رو باید هالیوود بسازه ممنون میشم راهنمایی کنید
    سلام من یه فیلمنامه دارم که ژانر اجتماعی دارد و راجب یک معلم است که فکر کنم خوب فروش میرود لطفا این تهیه کنندگان را به ما معرفی کنید (اگر میشناسید) ممنون
    09371871413
  • حسام الدین رضایی
  • سلام عرض ادب من فیلمنامه نامه نوشتم ثبت هم کردم. اما برای فروش و همکاری کسی رو ندارم.  09176724683
    لطفا اگر فیلمنامه ی خوب میخواهید تماس بگیرید
  • امیرحسین آگاهی
  • سلام .من یک جوون ۱۷ ساله هستم .
    فیلمنامه ای رو  طی ۲ سال نوشتم که با دوستای همسن خودم و همچنین بزرگان تئاتر شهرمون . و داستان  برای یک مردی اتفاق می افته که  به کما میره....
    هم نسخه اصلی و هم نسخه چند خطیش امادست ولی منتظرم ...
    اینایی که گفتید واسه هالیووده! تو ایران چجوری میشه فیلمنامه رو فروخت؟
    سلام به دوستان عزیز فیلمنامه نویس. اولین اشتباه شما اینه که فکر میکنی فیلمنامه ات را میتوانی بفروشی (منم همین فکر را میکردم) برای فیلمنامه نویسان گمنام این امر کاملا و قطعا محال است. تنها راهی که میتوانی اقدام کنی از طریق انجمن سینمای جوان و اخذ مدرک فیلمنامه نویسی است. در غیر این صورت یا پارتی یا پول. دومین اشتباه شما تکرار اولین اشتباه شما است و دست رو دست گذاشتن و منتظر ماندن تا کسی بیاید فیلمنامه شما را خریداری کند. اگر هم کسی پیدا بشه که فیلمنامه ات را بخواند، اگر عالی باشد نسخه برداری میکنه و دیگه هیچی تو دستت نیست. به هیچ کسی اعتماد نکن دوست عزیز. قصد توهین و جسارت را ندارم. انشالله موفق باشی
  • مهدی زایری
  • سلام باعرض ادب وخسته نباشید .مهدی زایری از ارومیه هستم
    میخواستم بگم من تابه حال ۲۰تا فیلمنامه نوشتم نمیدونم کجا بدم سطح کارم خیلی خیلی بالاست 
    سلام من یه فیلم نامه بلند که خیلی روش زحمت کشیدم و به نظرم فیلم خوبی ام میشه نوشته ام ..... ثبتش هم کرده ام ...دارم استوری بورد هم میکشم براش ... و چون استوری بورد کشبدنش از خود نوشتن فیلم نامه سخت تره میخواستم .بدونم اصلا تاثیری داره استوری بورد کشیدن و ارایه دادن یا نه ...و اینکه میشه استوری بورد هم مثل فیلم نامه ثبت کرد تا سرقت نره ؟ مرسی
    سلام من کارگردان فیلم کوتام چند فیلمنامه نوشتم از هر ژانری فیکس فیکس با ذهن برتر دنبال اسپانسرم اگه نشد شریک

    شماره تماس 09900517734
  • محمد براتی
  • سلام من یک فیلمنامه نویس.بازیگر.وخواننده هستم.یکی ازفیلمنامه هایم رانیزدربانک فیلمنامه ی ایران ثبت نموده ام.ومیخواهم آن رابفروش برسانم.فعلا دنبال یک تهیه کننده ی خوب میگردم.اما هنوزموفق نشده ام.تمام زندگی من هنرمن است.من عاشق خوانندگی فیلمنامه نویسی وبازیگری هستم.ودرحال حاضرنیزباخوانندگی امرارمعاش میکنم.خواهش میکنم.تمنا دارم.به من کمک کنید.که به فیلمنامه نویسی ادامه دهم.خواهش میکنم.مرادررسیدن به آرزوی بازیگری کمک کنید.دوست دارم ازاین هنرم به هموطنانم خدمت کنم.امیدم اول خداست.بعد شما.چندآلبوم نیزازاین حقیردرباره ی امام رضاع منتشرشده ودراختیارمردم عزیزقرارگرفته
  • علی اکبریان
  • با سلام . یکی از دوستان ما دچار بیماری سختی شده بود بعد خیلی هم دوا و درمان کرد ایران و خارج و ... ولی خوب نشد گفتند شش ماه دیگه زنده می مونی یک روز برای کاری رفته بود یک مغازه که تو کار ساخت مهر بود اونجا مغازه دار عادت داشت به بعضی مشتری ها برگه هایی حاوی آدرس طب اسلامی بده به ایشون هم داد و همین زمینه امید تازه ای به این دوست ما داد رفت پیش یکی از شاگردان دکتر آیت الله تبریزیان و یکی دو ماهی داروهای ایشان رو مصرف کرد با کمترین هزینه درمان شد او سرطان خون داشت همون بیماری که استیو جاوز رئیس شرکت اپل رو با آن همه ثروت از دنیا برد . می خواهم اگر ممکن باشد یک فیلم درباره تاثیر طب اسلامی بسازید البته می دانم که این کار چالش و دردسرهای زیادی دارد . لطفا خودتان بیشتر در این زمینه جستجو کنید و ایده های بهتری هم ایجاد کنید به نظر من یک فیلم چند بخشی بهتر اثر داره یعنی چندتا بیمار از چند شهر با وضعیت های متفاوت مثلا یک خانم نابارور یک بچه دارای صرع یک مرد جوان سرطانی که تازه پدر شده که در یک محل مشترک توسط طب اسلامی درمان شده اند آن هم از روی واقعیت نه فقط فیلمنامه . چون واقعا نمونه های این افراد در قم وجود دارد . جالبه بدانید در طب اسلامی تا زمانی که روح در بدن هست امکان درمان وجود دارد . همه بیماری ها جز مرگ در  طب اسلامی درمان دارد حتی ایدز را هم درمان کرده ام و حتی مرگ مغزی . بله مرگ مغزی هم درمان دارد .

     

    ایده ساخت فیلمی درباره درمان با طب اسلامی برای جشنواره فیلم فجر سال آینده خوب است ؟ 
    به نظرم با ساخت اولین فیلم درباره اعجاز طب اسلامی خیلی چیزها تغییر میکنه . خودم هم نمی تونم بازخوردهایش را تخمین بزنم . یک تغییر نگرش بزرگ لااقل در بیماران و شاید هم در پزشکی ایران و جهان رخ خواهد داد . اکثریت جامعه با بیماری درگیر هستند . البته احتمالا یا اجازه ساخت پیدا نمی کنه یا اجازه اکران و یا وارد جشنواره نمیشه اگر هم بشه اصلا کاندید نمیشه . ولی باز هم اونی که برای رضای خدا می خواهد آگاهی رسانی کنه اجرش محفوظ است یک سال دیده نشه دوسال دیده نشه آخر که دیده میشه و تاثیر خوبی در ایران عزیزما خواهد داشت .

     

  • حسین معلمی
  • سلام خوبین؟ من یه پسر ۱۸ساله از همدانم یه فیلم نامه دارم برا فروش اما از یه منطقه محرومم هیچ کس رو نمیشناسم میتونید کمکم کنید؟ کار گردان که فیلم نامه می خواد شمارمو بدین۰۹۱۸۲۰۴۴۳۴۶
    به صد ها نفر این پیامو در اینستا گرام فرستادم اما هیچ پاسخی ندیدم هیچ کدوم از افراد سر شناس دایر کت هاشونو چک نمی کنن
    این یه فیلم نامه اجتماعی-عاشقانه هستش فیلم نامه از جایی شروع میشه که قهرمان فیلم دادگاه هستش وقاضی از او می خواد که توضیح بده گه گاهی نیاز به توضیح فیلم نامه هست که این کارو در دادگاه نقش اصلی انجام میده

    ههههههه داداش شما ته اعتنماد به نفسی واقعا. چشم می گم باهاتون هماهنگ کنند ههههههه
  • روان پزشک و ارشاد کننده
  • آقای قجاوند ، حالا که چی این همه نوشتی ؟ مثلا الان بیاییم تو را به عنوان برادر امین حیایی معرفی کنیم ؟ یا زور تر شما را وارد سینما و سوپر استار بازیگران معرفی کنیم ؟ این قدر به دنبال امین حیایی و معروفیت او مشغول نکن ، توهماتی که هستی و دیگه داری و روان پریش میشی ! خودت را مسخره جامعه کردی و شماره یا ایمیل میزاری ، خوب از اول به رشته بازیگری میرفتی و الان بازیگر میشدی ، برو دنبال همان زبان انگلیسی یا لهجه عربی و ترکی و جنوبی بیشتر به دردت میخوره 
  • منیژه جعفرنیا
  • سلام وعرض ارادت
    من هم یه فیلمنامه خوب دارم با موضوع بکر وتازه چکار باید بکنم؟09381041416
    من یه فیلمنامه نوشتم حدود سه سال روش کار کردم چطوری میتونم به هالیوود بفروشمش.
    عالی بود من یه فیلمنامه دارم که توی ایران نمیشه این فیلم رو ساخت حتی اگر وزارت اطلاعات بفهمه مثل اب خوردن منو میکشه این فیلمنامه واسه جنایت های وزارت اطلاعاته که توی دهه هفتاد اتفاق افتاده میشه این فیلمنامه رو به هالیوود داد یا نه که اگه بشه چشم این مردم باز میشه و به یاری خدا این نظام لعنتی فروپاشی میکنه
    سلام زحمت کشید این درد بود یا درمون؟!! داداش را ه حل بده من از این سر دنیا چطور یه تهیه کننده پیدا کنم؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    چگونه میشه با شما تماس گرفت؟
  • اسماعیل قجاوند
  • سلام.وقت بخیر.چهره من شباهت زیادی به بازیگرمحبوب سینما(امین حیایی)داره.به ویژه از لحاظ چشم.ابرو.و پوست صورت.بطوریکه برای مردم خیلی جالبه.گاهی وقتا میپرسن:ایا با ایشون نسبتی دارم؟؟؟ دوره بازیگری رفتم وبیلبورد تبلیغاتی به عنوان( مدلینگ )کار کردم.و2سکانس در 2 تله فیلم به کارگردانی استاد اکبر خواجویی کارگردان سریال(پدرسالار) انجام دادم.23سالمه.وزنم60کیلووقدم182است.رشتم مترجمی زبان انگلیسی بوده.وبا لهجه ترکی وعربی(جنوبی)اشنایی دارم.همچنین اشنایی کمی با زبان المانی دارم. چندین نفر هم به من گفتن با توجه به چهره ای که دارم. تقریبا به عنوان یک چهره (تجاری)محسوب میشم.و میتونه برای مخاطب جالب باشه.و به فروش فیلم وسریال کمک قابل توجه ای کنه.فقط یه مقدار باید گریم بشم.اگه تمایل داشتید در فیلمها یا سریالهایی که شما تهیه کننده اون هستیدویا در دفتر شما تولید میشه .به عنوان بازیگر همکاری کنم.(ویا تیزرهای تبلیغاتی.تله فیلم.مستند.مدلینگ.انونس فیلمها و....) در ضمن یک پیشنهاد برای ساخت یک فیلم ویا سریال در ژانر(اجتماعی یا طنز)داشتم.که اگه توسط یک نویسنده یا فیلمنامه نویس توانا و خوش ذوق از جمله اقایان( پیمان ومحراب قاسمخانی.خشایارالوند.قدرت الله صلح میرزایی.محسن دامادی.سروش صحت.پیمان معادی ویا نویسنده سریالهای موفق ملودرام اقای مسعود بهبهانی نیا) وسایر نویسندگان با تجربه نوشته ویک گروه حرفه ای اونو بسازن.مطمینم که فیلم وسریال پرفروش وپربیننده ای میشه.وبا استقبال مردم روبه رو میشه.چرا که تا به حال چنین فیلمی تو سینما وتلویزیون کار نشده.و میتونه به لحاظ تجاری وگیشه هم موفق باشه(طرح فیلمنامه:با توجه به چهره من وشباهت زیاد اون بهیی)اگه فیلمی ساخته بشه.که با حضور2 فرد شبیه به هم در کنار یکدیگر موقعیشتباه گرفته سریالی در ژانر( ملودرام ی داستان دو برادر دوقلو رو روایت کنه.هموع موافق بودصورت ارتباط با مدیران فیلم وسریال شبکه3 ویا شبکه د(اسماعیل قجاوند23ساله ازاصفهان)تلفن09371888082(09396564583)ایمیل من:aminim26@yahoo.com
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی