رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

به گزارش  پایگاه خبری هنر به نقل از فارس؛ گروه مستند سازایرانی که به سرپرستی «حبیب‌الله بهمنی» برای ساخت مستند «عقاب در گردباد» راهی کاراکاس پایتخت ونزوئلا شده بودند، دو روز پیش مورد تهاجم گروهی ناشناس قرارگرفتند.
بنا بر این گزارش، در این حادثه حبیب‌‌الله بهمنی کارگردان کار هدف اصابت چاقو قرار گرفت و حمله‌کنندگان که مسلح به سلاح سرد بودند، به سرعت متواری شدند.
همچنین در این حادثه دوربین HD حاوی تمام صحنه‌های ضبط شده در چند روز استقرار گروه برنامه‌ساز درکاراکاس به سرقت رفته است. براساس همین گزارش؛ علی بیطرفان به اتفاق طاهره طاهری مترجم گروه، حبیب‌الله بهمنی را به هتل رساندند و چون درسطح شهر کاراکاس یک چون کارناوال برپا بود، به دلیل ناامن بودن اوضاع شهر، بهمنی در هتل با امکانات محدود موجود، تحت مداوا قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار فارس، دکتربیزاری که موقتا زخم ایشان را پانسمان کرده بود، صبح روز بعد (دیروز چهارشنبه 17 بهمن) بهمنی را به بیمارستان دولتی دانشگاه پزشکی کاراکاس رساند و این کارگردان تحت درمان قرار گرفت که درحال حاضر، وضعیت وی رو به بهبود است.
مستند «عقاب در گردباد» برای تصویر روابط فرهنگی و دوستی بین ایران و کشورهای حوزه آمریکای لاتین جلوی دوربین رفته است.
حبیب الله بهمنی دارای مدرک کاردانی ساختمان، کارشناسی سینما با گرایش کارگردانی و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر است. وی با بازی در فیلم سینمایی «وصل نیکان» ساخته ابراهیم حاتمی کیا وارد دنیای حرفه‌ای سینما شد و در ادامه به فیلمنامه نویسی و کارگردانی سینما و تهیه کنندگی روی آورد. فعالیت مطبوعاتی، تدریس رشته سینما و همچنین مدیریت گروه سینمایی دانشگاه سوره، بخش دیگری از فعالیت های وی به شمار می‌‌آید.
شب کایت‌ها، زندانی 707، تارهای نامریی،مروارید سیاه و راننده سفیر از جمله‌ کارهای «بهمنی» در مقام کارگردانی فیلم‌های بلند سینمایی است.

هنرنیوز 18/۱۱/1386    

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی