رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی
برگزارکنندگان پنجاه و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین امسال به مناسبت شصتمین سال تولد سینمای رژیم صهیونیستی، به طور ویژه این سینما را مورد قدردانی قرار خواهند داد.
به نقل از سایت خبری Ynetnews، جشنواره فیلم برلین امسال در شصتمین سال تولد سینمای رژیم صهیونیستی، به طور ویژه بخشی را به تقدیر از سینما اختصاص داده است.
«دیتر کاسلیک»، رییس جشنواره برلین که در ماه فوریه برگزار می‌شود، اخیرا به رژیم صهیونیستی سفر کرده و در این سفر اعلام کرد که در جشنواره امسال تعداد زیادی فیلم سینمایی و مستند از این کشور به نمایش درخواهد آمد.
«کاسلیک» گفت: سینمای اسرائیل سینمای مستعدی است و ما می‌خواهیم در جشنواره امسال تعداد زیادی فیلم درباره اسرائیل نمایش دهیم.
وی افزود: در این جشنواره فیلم‌های اسرائیلی و فیلم‌هایی درباره اسرائیل و تاریخچه این کشور به نمایش درخواهد آمد.
سایت اسرائیلی Ynetnews در ادامه این گزارش افزود: مقامات اسرائیلی در گذشته بارها از جشنواره برلین به خاطر نمایش فیلم‌های ضد اسرائیلی، در عین موفقیت سینمای این کشور در عصر حاضر، انتقاد کرده بودند.
به گزارش فارس، مقامات رژیم صهیونیستی در حالی مدعی جهت‌گیری‌های ضد این رژیم در جشنواره برلین‌اند، که سال گذشته جایزه خرس نقره‌ای این جشنواره به «جوزف سدار»، کارگردان اسرائیلی اعطاء شد. سایت آففتاب ۱۶/۱۰/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی