رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی
عزت‌الله ضرغامی از تغییر سیاست‌های سازمان صداوسیما در خصوص برگزاری جشنواره‌های مرتبط با این سازمان خبر داد و گفت: سیاستی که اتخاذ کرده‌ام این است که تا‌ آن‌جا که می‌شود جشنواره‌های صداوسیما با هم ادغام شوند.
رییس سازمان صداوسیما ادامه داد: همانند برنامه‌ای که برای همایش چهره‌های ماندگار در نظر گرفته شده، دیگر جشنواره‌ها را هم به جای سالانه، دوسالانه برگزار می‌کنیم.
وی همچنین از برگزاری جشنواره تولیدات برون مرزی سازمان صداوسیما به عنوان یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های رسانه‌ی ملی یاد کرد.
وی در ادامه درباره‌ی‌ این که چقدر در جریان برگزاری جشنواره‌ی ۶۰ سال دوبله هستید و این که چرا علی‌رغم اعلام خبرهایی در خصوص برگزاری این جشنواره تا به حال این اتفاق محقق نشده‌است، گفت: من در جریان برگزاری این جشنواره نیستم و اگر دوستان ما در معاونت سیما تشخیص بدهند که این جشنواره باید برگزار شود، بحث دیگری است.
رییس سازمان صداوسیما در پاسخ به این پرسش که آیا در مجموع با برگزاری جشنواره دوبله‌ی موافق است؟ بار دیگر تأکید کرد که در جریان جزئیات این جشنواره نیست. سایت آفتاب ۱۵/۱۰/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی