رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ضمن شرح بعضی از مشکلات این سازمان نظیر کمبود نیروی انسانی و منابع مالی، از شورای عالی انقلاب فرهنگی گلایه کرد. علی اکبر اشعری در گفتگو با فارس، درباره مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه سینما و طرح جامع سینما اظهار داشت: از شورای عالی انقلاب فرهنگی گله ای دارم و آن این است که من به عنوان مشاور فرهنگی رئیس جمهور و به عنوان کسی که سی سال در این کشور کار فرهنگی می کنم و بی تاثیر هم نیستم، اصلانمی دانم چه بحث هایی در این شورا مطرح می شود. اشعری افزود: نه تنها از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در مسائل مربوط به سینما و دیگر حوزه های فرهنگی مطلع نیستم، بلکه در جایگاه رئیس کتابخانه ملی ایران از مصوبات این شورا در حوزه کتاب نیز خبری ندارم. وی اظهار داشت: تعامل شورای عالی انقلاب فرهنگی با نهادهای فرهنگی کشور و مدیران فرهنگی بسیار ضعیف است. مشاور فرهنگی رئیس جمهور گفت: علی رغم درخواست های مکرری که من از آقای مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کرده ام، اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. من به ایشان گفته ام که شما لااقل ما را از مسائلی که مربوط به حوزه کاری مان است، مطلع کنید و ما آمادگی هر نوع مشورت و گفتگویی را با شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم. رسالت ۱۱/۱۰/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی