رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی
فیلم ضدایرانی «۳۰۰» به عنوان یکی از محبوب‌ترین آثار دلهره‌آور( تریلر) سال ۲۰۰۷ میلادی از سوی سایت یاهو انتخاب شد!
سایت یاهو امروز فهرستی از ۱۰ فیلم تریلر محبوب سال ۲۰۰۷ را منتشر کرد که در رده‌ نخست، فیلم «ترانسفورمرها» قرار دارد. این فیلم که در آمریکا فروشی بالغ بر ۳۲۰ میلیون دلار به‌دست آورد، به کارگردانی "مایکل بای" ساخته شد که "شیا لبوف"، "تیرس گیبسون" و "جاش دوهامل" در آن ایفای ننقش داشته‌اند.
«مرد عنکبوتی ۳» در رتبه دوم این فهرست قرار دارد. این فیلم به کارگردانی "سایم رایمی"، فروشی بیش از ۳۳۶ میلیون دلار در آمریکا داشت.
«دزدان دریایی کارائیب؛ در انتهای جهان» با بازی "جانی دپ"، "کرا نایتلی" و "اورلاندو بلوم" مکان چهارم فهرست محبوب‌ترین تریلرهای سال ۲۰۰۷ یاهو را در اختیار دارد.
این فیلم به کارگردانی "گور فربینسکی"، فروش ۳۱۰ میلیون دلاری را در آمریکا به ثبت رساند.
فیلم «هری پاتر و محفل ققنوس»، پنجمین قسمت از فیلم‌های اقتباس شده از کتاب‌های "جی.کی رولینگ" نیز رتبه پنجم را در اختیار دارد. در این فیلم، که فروش ۲۹۲ میلیون دلاری در آمریکا داشت، "دانیل رادکلیف"، "اما واتسون" و "روپرت گرینت" به کارگردانی "دیوید یاتس" بازی کرده‌اند.
اما فیلم ضدایرانی «۳۰۰» در حالی در فهرست یاهو، ششمین فیلم دلهره‌آور محبوب سال گذشته میلادی انتخاب شده است که آشکارا در راستای تحریف تاریخ ۲۵۰۰ ساله ایران ساخته شده بود. حتی برخی منتقدان فیلم در آمریکا نیز به سیاسی بودن آن و خط مشی غرب علیه ایران در این فیلم اشاره داشتند‌ و به اشتباه بودن نوع توصیف ایرانی‌ها در این فیلم اذعان کردند.
در این فیلم "جرارد بوتلر"، "لنا هیدی"، "مایکل فاس‌بندر" و "وینسنت وگان" بازی کرده‌اند و "زاک سیندر" آن را کارگردانی کرده است.
در ادامه‌ی فهرست محبوب‌ترین فیلم‌های دلهره‌آور سال ۲۰۰۷ از نگاه یاهو،«سیمپسون‌ها»، «همنشین شیطان»، «اره چهار»، «چهار شگفت‌انگیز؛ ظهور مرد موج‌سوار» و «شاهزاده تاریکی» قرار دارند.
سایت آفتاب ۱۰/۱۰/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی