رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

به گزارش مهر محمد حسین صفار هرندی پنج شنبه گذشته در حاشیه دومین جشنواره سیره نبوی و علوی کشور در جمع خبرنگاران از افزایش اعتبارات حوزه سینما در دوسال گذشته خبر داد و یادآورشد:در دو سال گذشته 50 سینما از محل اعتبارات وزارت ارشاد بازسازی و نوسازی شده است و در صورت تصویب مجلس، اعتبارات سینماهای کشور در سال آینده دو برابر می شود.
    صفارهرندی با اشاره به آغازعملیات اجرایی ساخت پردیس های سینمایی در مراکز استانهای کشور تصریح کرد : اعتبارات بخش سینما در حوزه نرم افزاری و تولید فیلمهای با ارزش و فاخر افزایش چشمگیری داشته است.
    به گفته وی در صورت تصویب مجلس، اعتبارات فرهنگ و هنر کشور در سایر حوزه ها دو برابر خواهد شد.
    وزیر ارشاد در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر برگزاری جشنواره شعر فجر، پاسخ داد : این جشنواره به صورت بین المللی برگزار نخواهد شد بلکه گروهی از شعرا و اهل ادب از کشورهای حوزه تمدنی ایران و شعرای کشورهای منطقه به این جشنواره دعوت می شوند.صفارهرندی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی برعلت تاخیر در پرداخت یارانه کاغذ مطبوعات استانی نیزگفت:سهمیه مطبوعات در سه ماهه سوم سال جاری به آنان پرداخت شده و در برخی استانها این تاخیرات بزودی جبران می شود.وزیر ارشاد در مورد افزایش سهمیه بنزین خبرنگاران هم گفت : این افزایش سهمیه مربوط به جراید و توزیع کنندگان مطبوعات است و با رایزنیهایی که صورت گرفته است قصد داریم سهمیه بنزین مطبوعات را در سال آینده افزایش دهیم.
    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری سیره نبوی و علوی استان مازندران هم بر تلاش هنرمندان در تولید آثاری فاخر با مضامین علوی و نبوی تاکید کرد.
    وزیر ارشاد، ایران را نمونه ای از دستاورد رجوع افتخار آمیز ملت به فرهنگ علوی ذکر کرد و گفت: میزان موفقیت دولتها و عناصر خدمتگزار در این نظام بستگی به تاثیرپذیری از این فرهنگ آسمانی دارد.صفارهرندی با بیان اینکه دولت نهم خود را مفتخر به تاسی از این فرهنگ می داند، بر ضرورت تلاش هنرمندان و صاحبان فکر و ذوق در تولید آثار فاخر علوی و نبوی تاکید کرد. رسالت ۹/۱۰/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی