رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی
 الیور استون برای ساخت مستند از زندگی دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور باید شخصا به ایران بیاید و اینجا کسی با نماینده او مذاکره نمی‌کند.
علیرضا سجادپور درباره آخرین وضعیت ساخت مستند رئیس جمهور گفت: الیور استون همچنان مشتاق ساخت این فیلم مستند است. همانگونه که پیشتر اعلام شده بود او اسم فیلم را هم ماجراهای احمدی‌نژاد انتخاب کرده، منتهی شروع تولید این فیلم در گرو حضور مستقیم فیلمساز آمریکایی در ایران است.
سجادپور در ادامه افزود: ما این مطلب را با استون در میان گذاشته و گفته‌ایم که برای مذاکره مستقیم و برنامه‌ریزی تولید فیلم به ایران بیاید. حتی با نماینده او هم مذاکره نخواهیم کرد و همه صحبت‌ها باید رو در رو باشد. استون هم پذیرفته و ممکن است به زودی به کشورمان بیاید.
این تهیه‌کننده شروع تولید مستند ماجراهای احمدی‌نژاد را در گرو مذاکره مستقیم با استون عنوان کرد و گفت: باید ابتدا برنامه‌ریزی دقیقی با حضور کارگردان انجام شود تا بعد از آن بتوانیم کارهای بعدی را انجام دهیم. به هر حال با توجه به اشتیاق استون و رضایت جناب احمدی‌نژاد، امیدواریم هر چه زودتر این مستند ساخته شود.
سجادپور در پایان درباره صحبت اخیر مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور هم گفت: من صراحتا عرض می‌کنم آقای مهدی کلهر هیچ اعتراضی به نظر بنده نداشته و برعکس معتقدند یک سینماگر باید درباره ساخت مستند رئیس جمهور نظر بدهد. ایشان تمام اخبار نقل شده از جانب من درباره حضور استون و روند ساخت فیلم مستند رئیس جمهور را تائید می‌کنند. پایگاه خبری فیلم کوتاه ۹/۹/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی