رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

در حال حاضر با وجود دشمنی های فراوان نسبت به اسلام و ایران اسلامی، شیعیان باید خود را در تمام زمینه های اعتقادی و مذهبی آماده کنند.
    آیت الله نوری همدانی در دیدار شهردار منطقه جمکران با وی خطاب به شهردار و کارکنان شهرداری گفت: شما باید در برنامه خود پرداختن به نیازهای مادی و معنوی زائرین و مجاورین را توامان در دستور کار خود قرار دهید همچنین در کنار نیازهای مادی باید به نیازهای معنوی از جمله احداث کتابخانه، در اختیار قرار دادن کتابهای مفید در مورد حضرت ولی عصر«عج»، بروشورهای ویژه و همچنین احداث مراکز فرهنگی جهت تقویت و رشد معارف دینی و شناخت بیشتر از حضرت ولی عصر«عج» در قالب کتاب، تولید فیلم و... توجه کنید.
    وی در ادامه در خصوص مسجد مقدس جمکران گفت: بنده از زمان قدیم به یاد دارم که علماء بزرگوار عنایت خاصی به این مسجد داشته اند و هرگاه مشکلی یا درماندگی برای ایشان ایجاد می شد در مسجد مقدس جمکران حضور می یافتند و به حضرت ولی عصر(عج) متوسل می شدند.
    بنده هم در برخی از موارد که با مشکل مواجه می شوم در مسجد مقدس جمکران حاضر می شدم و فرجی در خصوص مشکلاتم دریافت کرده ام. آیت الله نوری همدانی در ادامه افزود: البته در منطقه جمکران شاهد کاستی های فراوانی هستیم که طبیعتاً با حضور چند میلیونی مشتاقان در مسجد مقدس جمکران طبیعی است. لذا باید اشاره کنم که قم کشش چند میلیون جمعیت با خودروهایشان را ندارد ولی چون مسجد مقدس جمکران پناهگاه شیعیان و دوستداران حضرت ولی عصر(عج) است به ناچار باید برنامه ریزی های مناسب صورت پذیرد قطعاً در این راستا کمک و همت تمام مسئولان استان و حتی مسئولان کشور را در این خصوص می طلبد.
    براساس این گزارش، شهردار جمکران نیز در این دیدار گزارشی از اهداف تأسیس منطقه جمکران و برنامه های در دست اجرا جهت تسهیل در خدمات رسانی بیشتر به زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران ارائه کرد. کیهان ۶/۸/۸۶