رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت : همت های بلند ، عشق ملت و پشتکار روشندلان ، الگویی برای همه جوانان ایران است.
    به گزارش واحد مرکزی ، آقای احمدی نژاد در گفتگوی صمیمانه با جمعی از روشندلان با اشاره به استعداد های نامحدود بشر و توانایی هایی که خداوند بر ای انسان قرار داده است گفت : خداوند متعال انسان را آفرید و فرصت هایی برایش قرار داد تا از پائین ترین مدارج به بالاترین مراتب کمال دست یابد .
    رئیس جمهور همچنین با اشاره به مشکل اشتغال معلولان از جمله روشندلان گفت : هم اکنون 2 هزار نفر از روشندلان فاقد شغل هستند و وزیر رفاه و تامین اجتماعی برای برطرف کردن مشکل این عزیزان تلاش می کند .
    احمدی نژاد با قدردانی از تلاش دست اندرکاران حمایت از معلولان و انجمن های غیر دولتی فعال در این زمینه ابراز امیدواری کرد مشکلات این عزیزان برطرف شود .
    احمدی نژاد موضوع هسته ای جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و افزود : می بینید که این قدرت ها می خواهند زوربگویند و خودشان همه چیز داشته باشند و ملت ما را از دستیابی به حقوقشان محروم کنند ، اما می دانند که ملت ایران هیچ گاه زیر بار زور نمی رود .
    رئیس جمهور با اشاره به تهدید ها ، فشارها و مانع تراشی های گوناگون قدرت ها دربرابر ملت ایران گفت : به فضل خدا و ایمان پاک شما و همه ملت ایران و ایستادگی ، امروز ما درقله پیروزی و افتخار قرار داریم و خود آنها می دانند که هیچ کاری نمی توانند انجام دهند .
    وی خاطرنشان کرد: امروز پیروزی ، عزت و افتخار از آن مردم ایران است و بدنامی برای کسانی است که می خواستند این ملت را از حقوق خود محروم کنند .رئیس جمهور افزود : ملت ایران اهل گفتگو و منطق است و هرکس هرپیشنهادی بدهد آن را بررسی می کنیم و حرف های خوب را می پذیریم و پاسخ خود را بر اساس منطق می دهیم .
    در این دیدار گروه سرود روشندلان به اجرای برنامه پرداخت و خانم حلیمه جعفرپور روشندل و دانشجوی رشته معارف اسلامی دانشگاه الزهرا سروده خود را درباره دنیای روشندلی قرائت کرد .
    رئیس جمهور نیز به محسن رمضانی هنرپیشه روشندل فیلم رنگ خدا ، فوءاد خوادی قهرمان روشندل در رشته کاراته ، و خانم ها ی روشندل محبوبی وکیل دادگستری ، ملک زاده و موسوی قهرمان شنا ، زینب ثروتی دانشجوی رشته مشاوره حبیب الهی دانشجوی کارشناسی ارشد و آقای ایرج عابدی مدیر روشندل کارخانه تولید شیر آلات جوایزی اهدا کرد .در ابتدای این دیدار دکتر اصغر زاده رئیس موسسه غیر دولتی عصای سفید به نمایندگی از روشندلان کشور ، به نشانه قدردانی از حمایت های رئیس جمهور از معلولان و روشندلان کشور ، عصای سفید به رئیس جمهور اهدا کرد . رسالت ۵/۸/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی