رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

به قلم شیرین بانو و رفقا
    بالاخره الیاس به شیطان تبدیل شد و دکتر خوش تیپیان هم متنبه شد که باید یک آیه از قرآن را بخواند و تمام! پیربابا هم درحالیکه مغزش ولوی اتاق عمل است، ذکر می گوید، چه ذکری! تازه تصویر و سکانس هایی که در تبلیغ قسمت آخر شاهکار استاد دیدیم و در قسمت آخر ندیدیم یعنی که... بعد هم پشت صحنه ای که
    می خواست بگوید کارشناسان نقش «کاج» را در سریال نداشته اگرچه به قول میرزا آمدند ابرو را درست کنند زدند کورش کردند؛ چون مشخص شد که کارشناس های متعدد این سریال کولاک (!) سر فیلمبرداری حضوری پررنگ(!) مثل دود در اتاق عمل داشتند! بچه های همسایه دارند هوار می کشند: تشکر... تشکر!
    یک آگهی بازرگانی و هشدار دهنده ساخته اند با اجرای یک دستی هنرمند شیطان گریز؛ حسن جوهرچی! با همان گریم سریال شکرانه. اصلایه چی می گم یه چی می خونی! اینقدر تاثیر داره، اینقدر تاثیر داره، اینقدر تاثیر داره که.. وای غذام سوخت!
    حج و زیارت صدا و سیما یک کلیپ خوش ساخت برای سال اتحاد ملی ساخته که بعداز 7 ماه فعالیت چشم گیر نهادهای فرهنگی قابل تقدیر است. هم خوش ساخته و هم تر و تمیز!
    این تیتراژ پایانی سریال گل بارون زده هم واسه خودش داستانی داره ها! کاری نداریم که دو سه قسمت اول با صدای یکی دیگه بود و بعدش یهو یکی از عوامل صحنه که گویا علاوه بر بدصدایی، تنگی نفس هم داره، دوباره خونده اش!
    آیا شما هم مثل من و نسترن معتقدید، این ترانه، اونطرف آبی بوده و با این حرکت هوشمندانه (!) اینطرفی شده؟!
    آخر شب ها، همون وقتی که خانجون روخواب کردیم و رفتیم سراغ تلویزیون تا عقده دست گرفتن کنترل رو باز کنیم، شبکه یک «ناوارو» پخش می کنه!واسه بروبچ که اس ام اس زدم دیدم اونها هم بیدارن و سریال محبوب سالهای قبل رو با اشتیاق و تخمه دنبال می کنن.ناوارو نشسته بود توی کافه و بچه ها هم دورش جمع بودن، یه دفعه برگشت گفت: جلسه خیلی خشک شده، کسی می تونه این فضارو یه جوری پاره کنه؟! «اولکن» گفت: آره فکر می کنم کار «بن ماری» باشه، قبلاگاز
    می گرفت، حالاپاره می کنه!این رو هم بگم که دلم بدجوری واسه نیروی انتظامی آتیش گرفته؛ هر شب به اسم هفته ناجا یک عدد فیلم زاقارت پلیسی از شبکه 2 پخش می شه... شرمنده! من به نوبه خودم از ناجا معذرت می خوام!
    هماهنگی در شبکه چهار نمونه بود که... جمعه شب سینما چهار فیلم «درپس پرده» را پخش می کند ولی بچه های پخش زحمت می کشند و در گوشه صفحه تلویزیون می نویسند: پشت پرده! واقعا جای سپاس نداره؟! حالاکه بحث سپاس شد بگم که جالبه تفسیر قرآن آیت الله جوادی آملی از شبکه 4 به چه قشنگی پخش می شد ولی در سیمای قرآن عمراً چیزی پیدا نمی کنید!!
    راستی دقت کردید هفته ای که گذشت تلویزیون با پخش انبوهی از فیلم های ایرانی با کیفیت و محتوای «هالی قورت»- به معنای پدر جد هالیوود- آخر هفته بسیار خوبی را برایمان رقم زد؟!دقت نکردید، عیبی نداره یانگوم رو عشق است که اگر این قسمت یه کم دیگه طولانی می شد، عالیجناب می گفت: ساکت! من خودم روخلع می کنم و یانگوم روبه رتبه یک منصوب می کنم؛ بگین بیاد جای من بشینه!

کیهان ۱/۸/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی