رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

چهل و چهارمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا - اقیانوسیه ABU از هفتم تا سیزدهم آبان ماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود.
    به گزارش خبرنگار مهر، نشست مطبوعاتی چهل و چهارمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه و کمیته تخصصی )ABU( با حضور عزت الله ضرغامی و نمایندگان خبرگزاری ها و مطبوعات در سالن جلسات دفتر ریاست سازمان صدا و سیما برگزار شد.وی افزود: ”درچهل و چهارمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه و کمیته تخصصی که در سالن همایش ها برگزارمی شود پیش بینی می شود بیش از 300 نفر از هیئت و اعضای اتحادیه طبق ثبت نامی که برای شرکت در اجلاس داشتند، حضور داشته باشند. در واقع ABU یکی از مهمترین و گسترده ترین اجلاس هاست. این اتحادیه 170 عضو دارد و مشارکت 53 کشور که 37 کشور از آسیا و بقیه از کشورهای اروپایی هستند یکی از مهمترین تشکلهای رادیو و تلویزیون است که سه میلیارد مخاطب دارد.”
رسالت ۳۰/۷/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی