رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در واکنش به باج خواهی مدعیان اصلاحات: انتظار انعکاس نظرات افراطی و ضدملی را نداشته باشند.
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در واکنش به پروژه باج خواهی مدعیان اصلاح طلبی از رسانه ملی گفت: این افراد انتظار انعکاس نظرات افراطی و ضدملی را نداشته باشند.
    مرتضی تمدن در گفتگو با رجانیوز، با تاکید بر اعتدال در طرح نقطه نظرات یا استفاده از چهره های احزاب مختلف، گفت: اینکه تمام جریانهای سیاسی و اشخاص از سیاستهای صدا و سیما راضی باشند، غیرممکن است چرا که افراد برداشت ها و سلایق متفاوتی دارند.
    عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس به اعتراضات رسانه های جبهه اصلاحات به رسانه ملی در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این واقعیت که جریانی به نام اصلاح طلب در کشور وجود دارد را نمی توان نادیده گرفت و این طیف اگرچه از سوی مردم طرد شده اند اما به هر حال دارای نظر و قابل احترام اند.
    نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، خواستار تداوم تعادل در رسانه ملی شد و اظهار داشت: مسیری که اکنون در رسانه ملی در حال طی شدن است، در برگیرنده تمام نقطه نظرات است ولی در این نقطه نظرها، نظرات افراطی و مواضع ضدملی جایی ندارد چرا که منافع ملی بر تمام سیاست بازی ها ارجحیت دارد.
    تمدن به موضع گیری برخی چهره های اپوزیسیون علیه سخنرانی پیروزمندانه رئیس جمهور در دانشگاه کلمبیا اشاره کرد و افزود: زمانی که این افراد دستاورد مهم دولت نهم را که جزء منافع ملی محسوب می شود، نادیده می گیرند، نباید انتظار انعکاس این موضع را از سوی رسانه ملی داشته باشند.
    وی در ادامه گفت: آن عده ای که سنگ آمریکا را بر سینه می زنند و می گویند در آمریکا، آزادی بیان است ولی در ایران نیست، دیدند که آمریکایی ها چه رفتار زشتی با رئیس جمهورمان که منتخب ملت و تنفیذ شده رهبرمعظم انقلاب، داشتند. کیهان ۲۸/۷/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی