رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

    مدیر دفتر جشنواره ها و مجامع بین الملل معاونت سینمایی گفت: در ملاقاتی که هیأت اعزامی معاونت سینمایی با مؤسسه «انسینی» برزیلانجام داد، راهکارهای اجرای تفاهمات و تبادل تجارب سینمایی بررسی شد.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سینمای ایران، در پی دیدار رسمی معاونت امور سینمایی کشور از برزیل و کلمبیا، مدیر دفتر جشنواره ها و مجامع بین الملل معاونت سینمایی به تشریح دستاوردهای این سفر پرداخته و از امضای یک تفاهمنامه مهم سینمایی در جریان این دیدار خبر داد. بهمن حبشی همچنین به دستاوردهای سفر به «برزیل» و ملاقات های انجام گرفته در این کشور اشاره کرد و گفت: در سن پائولو یکی از شهرهای بزرگ برزیل، با معاونت بین الملل وزارت فرهنگ برزیل و یکی از مدیران توزیع فیلم گفت و گو کردیم و راهکارهای مناسب جهت تبادل فیلم و نحوه اکران آثار سینمایی در دو کشور در قالب هفته های فیلم آثار سینمایی در سرتاسر کشور مورد بررسی قرار گرفت. همچنین به حمایت دولت و بخش خصوصی در جهت تحقق این امر تأکید شد.
    مدیر دفتر جشنواره ها و مجامع بین الملل معاونت سینمایی، یکی از مهمترین دیدارهای انجام شده در این سفر را ملاقاتی در برزیلیا عنوان کرد که در دیداری با قائم مقام وزارت فرهنگ این کشور، تفاهمنامه ای مهم در چند بخش به امضای طرفین رسیده است. وی درباره مفاد کلی این تفاهمنامه عنوان کرد: شرکت در جشنواره های بین المللی طرفین، بازاریابی فیلم ها در دو کشور، شرکت در پروژه های مشترک سینمایی، برگزاری هفته های فیلم، حمایت از اکران فیلم های ایرانی در برزیل و بالعکس، تولید مشترک و آموزش در حوزه سینما ازجمله مفاد این تفاهمنامه است.
    وی در ادامه گفت: ملاقاتی با مؤسسه انسینی که معادل بنیاد سینمایی فارابی درایران است، انجام و در آن به راهکارهای عملی اجرای تفاهمات امضا شده و تعامل و تبادل تجارب سینمایی فی مابین و این که بدنه سینمای ما با بدنه سینمای برزیل ارتباط مستمر و بیشتری داشته باشد، اشاره شد.

ایران ۲۶/۷/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی