رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

نویسنده: به قلم شیرین بانو و رفقا
خب بالاخره سریالهای ماه مبارک تمام شد و آن عروسی هایی که باید اتفاق می افتاد، افتاد تا دل همه خنک شود و ییهو حناق نگیرند که در ماه مبارک در تلویزیون از عروسی و دستک و دمبک(!) خبری نبود!
    این شهاب حسینی بنده خدا آنقدر توی «مدار صفر درجه» بد فرم کتک خورده بود که توی اجرای زنده یک برنامه سفارشی برای سازمان فرش و اینا، نای حرف زدن نداشت، شانه هم گیرش نیامده بود برای زلف هاش! طفلی چی می کشه!!
    یک بخش خبری جدید بعد از اخبار ساعت 19 از شبکه یک پحش می شود که تمام گزارش های خبرنگاران جوان را پخش می کند، کاری نداریم که همه گزارش ها بلااستثناء به خاطر کمبود وقت قیچی می خورند و ته و توه(!) ندارند، نکته اینجاست که گزارش های پارسال و پیارسال را به خورد ملت می دهند فکر کردند خانجون که 24 ساعت پای تلویزیونه تا ببینه الیاس چه جوری سقط می شه، چش و چار نداره. دختره خبرنگاره داشت تریپ مذهبی گزارش عیدفطر می رفت که گفت: این هم از رمضان 1427 هجری قمری!حالایا دختره یکسال عقبه یا بچه های اخبار 19.15!
    سیمای استانی قم در یک حرکت کاملاخفن و ژورنالیستی رفت به سراغ محمدحسین طباطبایی، همون سوژه ای که پارسال خودمون از اغماء درش آوردیم، حالااینکه رفتن واسه مصاحبه خوبه، اونم بعد از 12 سال، ولی سؤالات رو داشته باش که آدم بدجوری یاد خانواده زرد و باقی مجلات بنفش می افتد:
    - شما الان چند سالتونه؟ شایعه شده ازدواج کردین؟و...واقعا خبرنگاری هم حرفه سختیه ها! می بینی خبرنگار قمی چه کرد با رسانه و... هی میرزا میگه بیا خبرنگار شو، نسخه امانپور رو بپیچ، می گم نه! ولی آخرش می آم!
    شبکه سه، 4شنبه شب گذشته یک مستند ردیف درباره اهدای عضو پخش کرد، با میرزا با هم اشک ریختیم و حالشو بردیم! اسمش بود قلبی که همیشه می تپد کار محمدعلی حجازی... مربی !
    تبلیغات که گویا می گویند در سازمان خیلی بگیر و ببند دارد، تق اش دراومده که زیادم اینطوریا نیس! خودم با چشای خودم دیدم که بانک معزز سرمایه، داشت دستگاه پول شمار نشان می داد که 2 هزار تومانی توش بود، اما از کدام طرف؟ بعله! متأسفانه آقایان گوشتکوب آن زمان که داشتند عکس امام(ره) را روی اسکناس خرج می کردند، فکر این داستانها نبودند که! حالایه بانک بیاد زیرآبی بره، تو تبلیغاتش دو هزار تومانی را از طرفی که عکس امام(ره) پیداست، به نمایش بگذاره!! من چی بگم... خانجون بیا الان باید ناله و نفرین کنی، بیا!
    باز هم یک برنامه ویژه رؤیت هلال از شبکه یک پخش شد که بدجوری رفتیم تو فضا؛ ماه نو کار بر و بچ بالا، خیلی فاز داد. نسترن داره خودشو می کشه که بگه شبکه چهار واسه عیدفطر بازم خلاقیت به خرج داد و الکی چپ و راست تصویر رو «خسرو بازار» نکرد، با کلاس و کاملافرهنگی، لوگوی شبکه رو دست کاری کرد. نه مثل شبکه خسرو، از بالاگل بریزه، از پائین تا نصف صفحه رو بگیره و...
    سریال ساختند بعد دنبال چاله می گردند. اول گاف دادن بعد میزگرد برگزار می کنن که شیطان اینجوری، شیطان اونجوری! آقای دکتر بانکی هم در افاضاتی کاملاخردمندانه(!) می فرمایند شیطان اینگونه فقط عوام را گول می زند و این شیطان مردم عادی است!! دو روحانی معزز هم کنار آن میز تقریبا گرد نشسته اند و صم و بکم هیچ عکس العملی به حرف های استاد نشان نمی دهند !! راستی شیطان فقط برای عوام است؟!
    واقعا جای تشکر دارد اینکه دیدار شیرین شعرا با رهبری را جمعه همزمان با سریال اغماء پخش کردین!! بابا کنداکتور... کیهان ۲۴/۷/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی