رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

تبلیغات با توجه به سوژۀ مورد تبلیغش به دو گونۀ تبلیغات تجاری با تبلیغ تفکر (پروپاگاندا) تقسیم می شود. فیلم ها و برنامه های تبلیغی در هر دو نوع خود قاذر است محمل لایه های گوناگونی از تبلیغ باشند که ممکن است سازنده یا مخرب باشند. درک مفاهیم مطروحه در لایه های پنهان اثر تبلیغی  غالبا ناآگاهانه است و تأثیر ناخودآگاه بر مخاطب مب گذارد. همان گونه که قرار دادن آن لایه های پنهان در فیلم به شناخت سازنۀ اثر بستگی دارد شناخت و استخراج آن نیز به کارشناسان خبره و آگاهی نیازمند است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی