رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در ضیافت افطار هنرمندان؛ مظلومیت فرهنگ به پایان می رسد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به اعلام مظلومیت هنر درکشور قرار شد سیاهه ای ازنیازهای مبرم خود را درحوزه فرهنگ وهنر به مجلس تقدیم کنیم که به این ترتیب آرزوهای ما در حوزه فرهنگ وهنر به برنامه تبدیل خواهد شد. به گزارش خبرنگار فارس، محمدحسین صفار هرندی در ضیافت افطار هنرمندان در تالار وحدت حضور یافت و در جمع هنرمندان سه حوزه موسیقی،تجسمی وتئاتر به سخنرانی پرداخت. وزیر فرهنگ وارشاد در ادامه سخنان خود از هنرمندان خواست که آثار هنرمندانه خود را در قالب های مختلف نقاشی،طراحی،فیلم و موسیقی که حاوی پیامی از جنس دیانت و حقانیت برای مخاطب باشد و بتواند شبهات و پرسش های بسیاری را که در این زمینه مطرح است پاسخگو باشد، مطمئنا آن روز بیش از هر زمان دیگری هنر شما تاثیرگذار خواهد بود. صفار هرندی همچنین گفت: در جایی گفته شد که سرعت تولیدات فنی کشور نسبت به تولیدات فرهنگی و هنری بسیار بیشتر است و من در دلم آرزو کردم زمانی برسد که من اعلام کنم که فرهنگ سازان و هنرمندان ما نه تنها از مهندسان فنی کشور جا نمانده اند،بلکه آنها را هم به دنبال خود می کشند، با این حال خیالم راحت است که هنرمندان ما از قافله تعالی و پیشرفت جامعه امروز عقب نخواهند ماند. رسالت ۵/۷/۸۶

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی