رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

    گروه فرهنگ و هنر: اتحادیه تهیه کنندگان و توزیع کنندگان فیلم با صاحبان صنایع بزرگ ایران در کاخ موزه سعدآباد نشستی مشترک برگزار کردند.
    مرتضی شایسته رئیس اتحادیه تهیه کنندگان و توزیع کنندگان فیلم در این مراسم گفت: امشب باعث نزدیکی ۲ قطب مهم کشور یعنی سینما و صنعت است.
    غلامرضا موسوی رئیس شورای تولید اتحادیه تهیه کنندگان و توزیع کنندگان سینمای ایران نیز از تشکیل کمیته مشترکی میان شورای تولید فیلم اتحادیه تهیه کنندگان و صاحبان صنعت خبر داد.
    سهیلاجلودارزاده نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به حلقه مفقوده میان هنر و صنعت گفت: برای به وجود آوردن حلقه ارتباطی و شکل دهی مجلسی که تمام افکار و عقاید میهن پرستانه در آن جایگاهی داشته باشند، این جلسه را تشکیل دادیم و از هنرمندان خواستیم که با کمک نمایندگان مجلس طرحی را برای حمایت از صنعت تهیه کنند چون ما می توانیم پرچمدار سربلندی و آزادی کشور خود در تمام شئون باشیم. ایران ۳/۷/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی