رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

آیت الله مکارم شیرازی در اعتراض به اهانت به مقدسات اسلام در هلند، خواستار تجدید نظر کشورهای اسلامی در روابط با هلند و کشورهای مشابه شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران در قم، آیت الله مکارم شیرازی در درس خارج فقه امروز خود با اشاره به فیلم ضد اسلامی که توسط یکی از نمایندگان مجلس هلند ساخته شده، گفت: اینکه خیال شود یکی از نمایندگان مجلس هلند به تنهایی تصمیم گرفته فیلمی علیه پیغمبر اسلام و قرآن ساخته و منتشر کند، ساده اندیشی است و به یقین دست هایی پشت پرده در کار است و دیگران نیز با سکوت و یا تشویق خود آن را تائید می کنند.
    این مرجع تقلید اظهار داشت: پخش این فیلم غوغایی در جهان اسلام به پا کرده، زیرا در آن اهانت شدیدی نسبت به پیغمبر اکرم(ص) شده که مملو از دروغ، تهمت، افترا و اهانت به ساحت مقدس ایشان است.
    وی ادامه داد: وقتی دلیل کار آنها را جویا می شویم، می گویند که ما آزادی داریم و این بخشی از آزادی ماست و کشورمان اصل آزادی را پذیرفته است در حالی که این آزادی که باعث آزار و اذیت بیش از یک میلیارد و 300 میلیون مردم جهان می شود، مذموم است.
    آیت الله مکارم شیرازی سرچشمه این اقدامات را کینه و عداوت آنها نسبت به اسلام دانست و بیان داشت: دلیل کینه آنها این است که آنها اسلام را مزاحم منافع نامشروع خود می دانند زیرا آنها سالیان دراز به نام استعمار، خلق خدا را در نقاط مختلف دنیا عذاب دادند و وقتی دوران استعمار ظاهری تمام شد، سالیان دراز نیز با عنوان وابستگی اقتصادی، فرهنگی، سیاسی ثروت های آنها را غارت کردند و اکنون که مسلمانان دنیا بیدار شده اند و می گویند نمی خواهیم به این زورمداران دنیا باج بدهیم، ناراحت شده اند که منافعشان در خطر افتاده است.
    وی عنوان کرد: مسلمانان نباید خیال کنند این کار یک نماینده مجلس کشور غربی است و باید بدانند این یک توطئه دنباله داری است که از کتاب آیات شیطانی آن مرد مرتد شروع شده و هر روز به نحوی خودش را نشان می دهد.
    آیت الله مکارم شیرازی یادآور شد: همه مسلمانان، اعم از سران کشورهای اسلامی و سیاستمداران، نویسندگان، تجار و توده های مردم باید به صورت حساب شده به مقابله با این توطئه برخیزند. رسالت ۱۷/۱/۸۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی