رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انقلاب اسلامی همواره در جست وجوی حقیقت بوده و بخشی از جشنواره بین المللی فیلم فجر نیز ناظر بر همین موضوع است، برای کشف ناب ترین شکل حقیقت، بی تردید باید به پیامبران یعنی چهره های تابناک هستی رجوع کرد.
    محمدحسین صفار هرندی که متن سخنانش در مراسم پایانی جشنواره بیست و ششم فیلم فجر پخش می شد، اظهار داشت: کسانی (پیامبران) که فاصله میان زمین و آسمان را کوتاه کردند و از این کره خاکی نقبی به سپهر پهناور الهی زده اند، پیروان ادیان مفتخرند که تمسک به نقطه ای دارند که این حقیقت ناب را به آسانی می توان در آنجا یافت.
    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: سینما وسیله مناسبی برای دسترسی به حقیقت است، سالیانی چند است که ارتباط میان هنرمندان و فعالان سینمای ایران و دیگر کشورها بر محور این حقیقت تعریف شده، ارتباطی مبارک که نتایج خوبی را به بار خواهد آورد.
    صفار هرندی یادآور شد: توجه به سینمای آسیا، سینمای جهان اسلام و سینمای معنوی، راهگشایی برای بلوغ این اندیشه در ساحت سینما ست. در روزهایی که جهان تشنه یافتن حقیقت بیش از هر زمان دیگری است. ایران ۲۴/۱۱/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی