رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

خبرگزاری فارس: «حبیب‌الله کاسه‌ساز» تهیه‌کننده سینما گفت: تفکیک بخش‌های بین‌الملل و ایرانی جشنواره باعث تشخیص این رویداد در سطح منطقه، یعنی آسیا و شرق و در بعدی دیگر در سطح جهان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، وی با اشاره به اخباری که در خصوص تفکیک بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر شنیده می‌شود، اظهار داشت: به زعم من اگر این اتفاق صورت گیرد شاهد شکل‌گیری جریانی منطقی در جشنواره خواهیم بود و دو بخش بین‌الملل و سینمای ایران نه تنها همدیگر را خنثی نمی‌کنند، بلکه بهتر دیده خواهند شد.
کاسه‌ساز تصریح کرد: باید مسیری برای جشنواره تعیین شود که فیلم‌های خارجی تحت‌الشعاع فیلم‌های ایرانی قرار نگیرد و بالعکس، ضمن اینکه تفکیک بخش بین‌الملل کار سنجیده‌ای است که اگر در جشنواره بیست و ششم صورت گیرد باید از مشکلاتی ناشی از برگزاری اولین دوره هراسی نداشته باشیم و به این مسئله به عنوان رویکردی مستمر و طولانی ‌مدت نگاه کنیم.
این تهیه‌کننده تقویت بخش بین‌الملل را لازمه زمینه‌سازی برای تفکیک دو بخش جشنواره عنوان کرد و ادامه داد:‌ اگر بخواهیم بخش بین‌الملل جشنواره به جایگاه مناسبی برسد، باید به مرور زمینه تقویت آن را فراهم کنیم.
کاسه‌ساز برنامه‌ریزی منسجم، تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده برای معرفی مناسب آثار خارجی به مخاطبان و تنوع مناسب فیلم‌های خارجی بخش‌های مختلف جشنواره را از نیازهای بخش بین‌الملل این رویداد دانست.
وی دیدن مجموعه‌ای از فیلم‌های خارجی در بخش بین‌الملل جشنواره را فرصت مناسبی برای دست‌اندرکاران و مخاطبان سینمای کشور ارزیابی کرد و یادآور شد: فراموش نکنیم برخی مواقع فیلم‌های مطرحی به جشنواره می‌رسد که فرصتی به جز جشنواره برای تماشای آن‌ها وجود ندارد.
خبرگزاری فارس ۱۸/۱۰/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی