رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی
«علی دارابی» طی حکمی از سوی عزت‌الله ضرغامی به عنوان قام مقام رییس صداوسیما منصوب شد.
رییس صداوسیما در حکم وی آورده است: «نظر به مراتب تعهد و شایستگی‌های مدیریتی و سوابق و تجارب ارزشمند به ویژه در حوزه رسانه، به موجب این حکم به سمت قائم مقام رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.
امروز «جنگ رسانه‌یی» به عنوان واقعیتی ملموس و انکارناپذیر تمامی مناسبات و روابط بشری را دگرگون ساخته و تحت تأثیر خود قرار داده است.
افزایش کارآمدی و ارتقاء ضریب نفود رسانه در بین آحاد مردم و تأثیرگذاری بر مخاطبان آن مستلزم تلاشی در خور و به کارگیری موثر منابع انسانی و مدیریتی در این راستاست.
جنابعالی مأموریت دارید با استفاده از همه توان و تجربه مدیریتی و بهره‌گیری از تمامی امکانات ظرفیت‌های سازمانی، و در چارچوب چشم‌انداز و راهبردهای آتی سازمان که در مجموعه «افق رسانه» به تفضیل ذکر شده، در جهت تحقق اهداف مذکور تلاش کنید.
تجربه موفق و ارزشمند شما در معاونت امور مجلس و استان‌های پشتوانه‌ای موثر در امر تصمیم‌سازی‌های کلان و هماهنگی بین بخش‌های مختلف جهت ایجاد همگرایی و ایجاد بهره‌وری بیشتر سازمانی خواهد بود.
کلیه معاونین و مدیران محترم سازمان در انجام این مأموریت خطیر، ملزم به رعایت ارتباط سازمانی با جنابعالی مشابه رابطه با رییس سازمان بوده و از همکاری صمیمانه در کلیه امور دریغ نخواهند داشت.
یاد و خاطره مهندس محمد هنردوست آن عزیز سفر کرده، که همه وجود خود را وقف خدمت به انقلاب و رسانه ملی نمود گرامی داشته و از روح پاک او مدد جوییم.
از خداوند متعال، موفقیت شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خواهانم.»
گفتنی است علی دارابی به عنوان معاون امور مجلس و استان‌های صداوسیما در رسانه‌ی ملی فعالیت داشته است. سایت آفتاب ۱۶/۱۰/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی