رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

زنده کردن نام برخی افراد مخالف با اعتقادات دینی مردم ایران نظیر آغداشلو،تناولی، سیحون( از دوستان نزدیک فرح پهلوی بوده که چندی قبل به علت ادامه ارتباط با فرح و ساخت مجسمه های موهن و طراحی پوسترهای مسأله دار زندانی گردیده اما با حمایت و تلاش آقای عطاءاله مهاجرانی وزیر ارشاد سابق و نیز به علت کهولت سن آزاد شده است.همچنین همسر وی، هوشنگ سیحون از بهایی های معروف بوده است.) ، فرمان آرا و... با چه هدفی صورت می گیرد؟

برگزاری سمپوزیم مجسمه سازی با هزینه های گزاف با محوریت پرویز تناولی و هدف زنده کردن برخی جریانات به اصطلاح هنری مشکوک چیست؟ تا آنجا که دبیر این سمپوزیوم می گوید:: «قصد دارد به منظور پیشگیری از تکرار محدودیت های تئوریک اعمال شده درخصوص مجسمه سازی به دیدار آیت ا... جناتی برود.» نامبرده در ادامه این مقاله بیان کرده است:«آیت ا... جناتی در اجتهاد معاصر همچون مرحوم آیت ا... معرفت و حسینعلی منتظری، نواندیشانه به مسائل روز نگاه می کند و می کوشد با تکیه بر سنت دویست ساله اجتهاد فقه جواهری منافذی را برای حیات معاصر توأم با تقید به شریعت باز کند.»!!

حضور برخی افراد که از آنها بعنوان تئوریسیتهای جریانهای معاند نظام یاد می شود در مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری که ریاست آن با یکی از تندروهای دفتر تحکیم است چه معنی می تواند داشته باشد؟

خانیکی، عطریانفر، غلامعباس توسلی ، جلایی پور و.... تجلیل از فیلم سازان خاص نظیر فرمان آرا ، جیرانی ، افخمی و... به چه معنی است ؟ آیا به معنای جریان سازی با اهداف خاص در سینما بعنوان مهم ترین ابزار توسعه و سلطه فرهنگی نیست؟

کار به آنجا رسیده که در این سازمان، آشکار از ایده های انحرافی سخن می گویند: مدیر موزه سندوزی معاونت هنری سازمان طی اظهاراتی، خود را طرفدار نظریات عبدالکریم سروش و اسلامی که تسامح در آن موج می زند، معرفی نموده است. وی در ادامه عنوان داشته که دست فواحش را می بوسد و بر بی کسی آنان گریه می کند و برخورد با آنان را جایز نمی داند. از طرفی وی معتقد است اگر زمانی همسرش را با مرد بیگانه ای در بستر(زنا) ببیند، این موضوع را ندیده می گیرد.

مشارالیه همچنین سلمان رشدی را ادیبی پرقدرت دانسته و اعتقاد دارد چنانچه امام خمینی(ره) به نظریه مشاورانش بسنده نمی کردند و آثار او را مطالعه می نمودند آن فتوا را صادر نمی کردند.

ارتباطات مشکوک با برخی سفارتخانه های اروپایی از جمله فرانسه که از طریق ارتباط با .............صورت می گیرد. معرفی کلیه وبلاگها وسایتهای ضد انقلاب در غالب یک کتا ب به نام تا همیشه پرواز به بهانه روز خبرنگار آیا یک اقدام تصادفی است؟ تجلیل از خواننده زن لس آنجلس نشین که فوت کرد در یکی از کانونهای فرهنگسرای ملل که بعدها مشخص شد اعضای کانون از سلطنت طلبان هستند به چه معنی است؟

حضور سیمین بهبهانی در فرهنگسرای بهمن و پوشش خبر آن توسط یک شبکه تلویزیونی ضد انقلاب آیا تصادفی است؟  هم اکنون و پس از شروع دوره جدید ریاست سازمان و ضعیت نه تنها بهتر نشده که بد تر نیز شده است.

حضور (م.س) بعنوان همه کاره سازمان فرهنگی که با مشورت مستقیم مسجد جامعی به قالیباف به این سازمان آمده و تابلوی جریان نفاق در سازمان فرهنگی است وضعیت بگونه ای بغرنج کرده که خود شخص سردار نوریان رییس این سازمان که خود نیز از از خانواده شهدا و رزمندگان سابق می باشد خطر را احساس کرده و در محفلی خصوصی به این موضوع اذعان داشته که وضعیت سازمان فرهنگی از دست من خارج شده است و فلانی (م.س) همه کاره است! متاسفانه باید به این نکته اذعان کنیم که سازمان فرهنگی هنری شهرداری با داشتن بیش از 300 مرکز فرهنگی در شهر تهران و داشتن بیش از 30 میلیارد تومان بودجه در سال هم اکنون به کانون توطئه فرهنگی علیه نظام تبدیل شده است و دشمن با هوشمندی هرچه تمام تر این مرکز استراتژیک را برای نفوذ و جریان ساز فرهنگی انتخاب کرده است. 
 
بولتن نیوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی