رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی
معاون فرهنگی و ارتباطات سازمان بسیج هنرمندان کشور ضمن اشاره به این که این سازمان از آثار سینمایی هنرمندان در زمینه تمدن ایرانی اسلامی حمایت می‌کند، از حضور یک داور از سازمان بسیج هنرمندان در جشنواره فیلم فجر امسال خبر داد.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سینمای ایران، معاون فرهنگی و ارتباطات سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت:این سازمان از آثار سینمایی هنرمندان در زمینه تمدن ایرانی اسلامی حمایت می‌کند.
بنا بر این گزارش، بهزاد بیگلریان در جمع فیلمسازان بسیجی چهارمحال و بختیاری افزود: فیلمسازان استان‌ها می‌توانند آثار خود را در این زمینه به بسیج هنرمندان استان‌ها ارایه دهند تا پس از بررسی در شورای تخصصی، میزان و نحوه حمایت از آثار هنرمندان اعلام شود. معاون فرهنگی و ارتباطات سازمان بسیج هنرمندان کشور، از ارایه تولیدات و آثار هنری هنرمندان بسیجی ایران به بازارهای جهان اسلام از امسال خبر داد و افزود: ارایه آثار هنری بسیجیان به کشورهای اسلامی بهترین راه برای معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی به جهان است.
معاون فرهنگی سازمان بسیج هنرمندان کشور، اظهار داشت: این سازمان فرصت‌های آموزشی را برای آموزش در حوزه فیلمسازی با برگزاری دوره‌های مختلف فراهم می‌کند و راه‌اندازی دانشگاه هنر بسیجیان در حال پیگیری است.
به گفته وی، بسیج هنرمندان از امسال طرح تهیه شناسنامه‌های هنری را برای هنرمندان بسیجی اجرا می‌کند. وی از حضور یک داور از بسیج هنرمندان در جشنواره فیلم فجر امسال خبر داد و گفت: دعوت‌نامه رسمی معرفی یک داور از سوی سازمان بسیج هنرمندان برای داوری جشنواره فیلم فجر ارسال شده است.
این مسئول بسیج هنرمندان برای شرکت در جشنواره فیلم بسیج مدرسه عشق به شهرکرد سر کرده است. سایت آفتاب ۱/۱۰/۸۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی