رسانه سینمای خانگی

رسانه سینمای خانگی

    گروه فرهنگ و هنر: فیلم سینمایی «آفتاب برهمه یکسان می تابد» جایزه بهترین فیلم مذهبی را از جشنواره «مذهب امروز» ایتالیا گرفت.
    این فیلم که تلفیقی از تم دینی و ماورایی است شب گذشته و در مراسم اختتامیه، بزرگترین جایزه بزرگ این جشنواره را در شهر رم دریافت کرد.
    عوامل این فیلم امروز عازم شهر «ترنتو» در ایتالیا می شوند، تا در بخشی دیگر از این جشنواره با عنوان زن و دین جایزه دوم را برای این فیلم دریافت کنند.
    رافعی پیش از این درباره ساخته خود گفته بود: می خواستم بگویم در این دنیا مسافر جاده ای بی انتها هستیم و کسی در این میان ما را هدایت می کند.سینمای ایران با ۱۳ فیلم بلند و کوتاه در جشنواره فیلم «مذهب امروز» ایتالیا حضور داشت و فیلم های « مسیح» ساخته نادر طالب زاده، «میم مثل مادر» (رسول ملاقلی پور)، «خدا نزدیک است» ( علی وزیریان) «گرگ و میش» ( قاسم جعفری ) و «غفلت» (سعید مترصد)، در کنار فیلم هایی چون «آفتاب بر همه یکسان می تابد» ( عباس رافعی ) به نمایش درآمدند.
ایران 28/7/86

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی